fredag 28. september 2012

Songar frå 1987


Friidrettsklubben BFG Fana er frå 1987. Det er også ein del songar som er frå 1987. Naturleg nok. I 1987 var eg i ein ung og sårbar alder, som det gjerne heiter, og mange av mine songar frå 1987 avspeglar på mange måtar dette.

På sine vis avspeglar kan henda også mine songar frå 1987 forholdet mellom Fana IL Friidrett og Friidrettsklubben BFG Fana nett no også.

Eg er ikkje på nokon måte nokon stor U2-fan, men – som sagt – i 1987 var eg i ein ung og sårbar alder, slik at albumet «The Joshua Tree» likevel sette sitt preg. Sentrale songar her og i vår saga:

I Still Haven’t Found What I’m Looking For

Og

With or Without You

Men no var det no utgivinga i månadsskiftet september/oktober 1987 (altså så nøyaktig 25 år sidan som det nesten kan få blitt) av Bruce Springsteen sin «Tunnel of Love» som var det store for underteikna det året. Og her finst:

One Step Up (and two steps back)

Og

When You’re Alone

No kan eg naturlegvis bli skulda for å meina noko med sitatet til slutt, men det er no berre ein fin tekst då...:

Times were tough, love was not enough
So you said “Sorry Johnny I’m gone gone gone”
You said my act was funny
But we both knew what was missing, honey
So you lit out on your own
Now that pretty form that you’ve got, baby
Will make sure you get along
But you’re gonna find out some day, honey

When you’re alone you’re alone
When you’re alone you’re alone
When you’re alone you’re alone
When you’re alone you ain’t nothing but alone

… to be continued…

1 kommentar:

  1. Svært undeholdende blogg dette her! Kjekt med både skrivekyndighet og genuin interesse for BFG/Gneist.

    SvarSlett