søndag 29. januar 2012

Kule-supplement

Jada, eg visste jo at det var invitert til noko kulestøting ute på Leikvang også lørdag, men samtidig blei eg ikkje sjokkert over at eg ikkje fann kuleresultat mellom dei første resultata eg studerte. Det er noko med Gneist og kast (og meg og kast, sikkert også) som gjer det, det er berre slik det er. Eg har ikkje noko forbetringspotensial på dette, Gneist har sikkert (kanskje).

I alle fall var det fleire som støtte kula i Leikvanghallen, alle var gutar. I det heile dominerer gutane i innomhus-konkurrering (så langt). Det kjem seg noko med ein del startar for 13- og 14- åringane på Stange neste helg.

Kristoffer Blücher (G13) fekk tildelt (?) kule på 4 kilo (i staden for tre, som høyrer årsklassen til) og fekk dermed ein pers med den kula på 7,91.

Emil Engelsen Holm (G15) er ikkje eit vanleg syn i kuleringen. Han fekk seg eit støt på 8,60, som gir 379 tyrvingpoeng. Det er ikkje å kimsa av. I Gneist-samanheng er alle kast noko verdt, har det til vanleg vist seg når ein kjem til lagserie-oppsummeringa på haustparten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar