fredag 27. januar 2012

I've seen the future...

For oss som gler oss som ungar til 5. mars i år, så er det eitt sitat som gjeld framfor noko anna.

For dei uinnvigde: 5. mars kjem nyaste albumet til Bruce Springsteen, Wrecking Ball

Og ja, det mest kjende sitatet er ("naturlegvis"):

"... And I saw something else: I saw rock and roll future and its name is Bruce Springsteen..." (Jon Landau i "The Real Paper", mai 1974)

Og det er dette sitatet eg kjem på når eg studerer Trond Engevik sin fantastiske statistikk-nettstad, som finst her

Her finst rett og slett alt som er verdt å veta; her får ein landsstatistikk, kretsstatistikk, klubbstatistikk, personleg statistikk!... 

Og eg såg noko meir: Eg såg friidrettsstatistikken si framtid og den finst på "Min friidrettsstatistikk". 

Og eg såg ei framtid der me statistikkpuncharar får tid til å ta ein joggetur igjen (etter gammalt), får helsa på ungane og kona igjen, kanskje til og med får flytta eit papir eller to på jobben. 

Eg oppmodar alle til å legga til side fjernkontrollen og la Min friidrettsstatistikk bli helgekosen.

Jo da, no er det berre opp til Friidrettsforbundet å ta lærdom av vår mann i Nittedal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar