søndag 8. januar 2012

Ferdig med jula; full fart framover

Jo da, i ettermiddag var det juletrefest med full pakke, inkludert juletregang og nisse. Men no er jula jaga ut for denne gongen. Mine inntrykk frå andre dag av Nornalekene er likevel henta frå resultatlistene, ikkje frå oppleving på nært hald. Eg kjem sterkare att.

Medan eg var oppteken med julefest, var ein god del av ungdommane igjen i elden i Leikvanghallen. Igjen er det eit påfallande forhold mellom talet på deltakande gutar og jenter. Ein god del gutar har prøvd seg, medan det berre har vore ein handfull jenter.

Nokre utøvarar er berre med enkeltdagar, enten av praktiske årsaker i heimen eller fordi det held med litt konkurransetrening no midtvinters.

Kristoffer Blücher (G13) var på plass lørdag og oppnådde mellom anna 10,15 på 60 meter hekk. Det gir 930 tyrvingpoeng. Kristoffer hoppa også 10,84 i tresteg, som gir heile 974 poeng. Her fekk han følgje av Kristian Schjønningsen, som oppnådde 10,56 (946 poeng). (Kristian var også like bak i hekken, med 10,34 (892 poeng)).

Sondre Rinde (G14) sprang også 60 meter hekk. Det gjorde han på 9,58. Her er det muleg eg har blingsa, men dette er første 60 meter hekk med 84cm-hekkar eg har notert i årsklassen i klubbrekord-oversikten. (Tidlegare har me hatt 60m hekk med 76,2cm-hekkar.) Her må ein elles opp til utomhus-lengda, 80 meter hekk, før det blir utdelt tyrvingpoeng.

På 1500 meter sneik Ole Martin Røssland (G17) seg like over 900 poeng denne gongen, med 4:19,37 (906p). Aleksander Lie (G16) var like bak den grensa, med 4:27,45 (891 poeng).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar