torsdag 5. januar 2012

Eirik mot nye høgder

Den fjerde bloggen eg skreiv, 4. desember 2010, var ("som alle husker", for å sitera Arne Scheie) titulert "Leikvoll-ar mot nye høgder". Då markerte eg at stav-karrieren til brørne Magnus og Eirik Leikvoll var i ferd med å ta skikkeleg av. Magnus hadde nett hoppa 2,82, medan Eirik nett hadde klart 2,22.

Eg ser no, godt og vel eitt år seinare, at eg fortalde at Eirik var den to år gamle broren til Magnus. Vel, det hadde vore retteleg imponerande - og mange fine tal også: 2,22 for ein 2-åring. Men Eirik var så vidt medlem av G13-klassen den gongen. Eg gjorde også eit poeng av at Eirik med det hoppet var i god rute til å kunna slå Per Liland sin 50 år gamle klubbrekord i G13-klassen, på 2,50. Det greidde Eirik med glans i 2011.

No er Eirik like fersk medlem av G14-klassen. Og i nyttårshelga presterte han - på stavturné - i Tallin, Estland, eit hopp som fører han inn i endå ein ny stav-divisjon. Den nye persen til Eirik er på 3,05! Det gir 947 tyrvingpoeng, som er ny poengpers også for Eirik.

Eirik blei kåra til "Årets mest framgangsrike" i 2011. Held han fram på dette viset, kan han i 2012 få medlemskap i 1000 poengs-klubben. Då må han over 3,20 - og han har det aller meste av 2012 på seg for å greia det. Og klubbrekorden i G14? Jo da, den er berre éin centimeter over der igjen, på 3,21, sett av Kristian Haga i 1986.

Dette blir det spennande å følgja med på vidare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar