lørdag 15. august 2015

There is only one Henrik - junior-NM dag 2

No må nokon snart ta til å misforstå meg rett; eg har ingenting imot familien Ingebrigtsen. Kjekke typar, for all del. Då har eg større problem med norske sportsjournalistar. Eg har leia ei journalist-utdanning i 6 1/2 år, så eg har litt å fara med på det området.

Eg meiner; kvifor skal alt handla om nokre få utvalde, trass alt? 4. juni 2011 skreiv eg blogg-innlegget "Henrik Rodal Gravdal", fordi den då 13 år gamle Henrik Irgens Gravdal hadde sprunge på sterke 2:11,04 på 800 meter, same tida som seinare OL-meister Vebjørn Rodal sprang på som 13-åring.



Men Henrik fortener heile namnet sitt sjølv - Henrik Irgens Gravdal. For Henrik slår stadig nye rekordar og han slår jammen meg familien Ingebrigtsen også. Lørdag blei Henrik noko så sterkt som norsk juniormeister på 1500 meter! - eitt hundredel framfor Jakob Ingebrigtsen frå Sandnes, i eit rekordtett felt, der Jens Larsen Åstveit fekk med seg ein 7. plass.

Dette er Henrik sitt første individuelle junior-gull på landsplan. (Han har stafett-sølv som 15-åring frå tidlegare.) Og det er naturlegvis Gneist sitt første junior-gull på i alle fall tre tiår. (Eg må tråla fleire historiebøker her.)

(Jada, Henrik er også høfleg og grei og rein og fin i tøyet!)

På same distansen i U23 blei det ein sterk 4. plass for Anders Bjørndal på 3:58,15 og ein 6. plass på Erlend Gjerdevik Sørtveit på 3:58,66. Begge persa, Anders med eit knapt halvsekund og Erlend med pittelitt mindre. (Andreas Iden var to små hundredelar frå å pynta på sin pers.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar