fredag 14. august 2015

Sølv til eit førebilete - junior-NM dag 1

I 2010 tok eg turen heilt til Ravnanger, i 2011 var eg i Kristiansand, i 2012 i Sigdal og i 2013 i Overhalla. I 2014 var ungdommane heilt utan meg i Fredrikstad. I 2015 er både ungdommane og eg heime i Bergen under junior-NM. Slik er det.

Eldstemann har plukka med seg det meste av små og halvstore skadar og små og halvstore sjukdommar siste tre kvart året. Eg veit ikkje kva det skal vera godt for, men han har no gjort det. Den nest-eldste slit med etterdønningar etter alvorleg skade og nye slitasjar i opptreninga. Slik er det.

Dette er bakgrunnen for desse refleksjonane. Såpass ærleg må eg vera.

Det er mot ein slik bakgrunn – og i ein slik situasjon – at ein treng førebilete.

No har eg skrive ein del godt meint om han tidlegare på denne bloggen, men eg gjer det éin gong til: Andreas Iden.



Andreas Iden er det viktigaste førebiletet, for mine ungdommar og for mange andre i hans idrettslege omgangskrets.

For det første er Andreas eit førebilete, reint generelt. Han er høfleg og grei og rein og fin i tøyet. Han har noko gjennomført skikkeleg over seg – og er utprega sosial.

Så er det nemnt – sjølv om det ikkje i og for seg skulle handla om det.

For kva for førebilete treng ein når ting buttar imot, når ein kjenner seg sportsleg langt nede? Jo, då treng ein førebileta til the come back kids – dei som har vore der, som har klart å arbeida seg gjennom motgangen og kome tilbake. Kome tilbake for fullt.

Det har Andreas gjort. Han var heilt der oppe, så har han hatt årelang motgang. Og så har han kjempa seg tilbake, betre enn nokon gong før. Og han har gjort det med stil og eleganse.

Årets – og vel så det – førebilete- pris går til Andreas Iden.

Og laurdag vann han ein fantastisk SØLV-medalje under junior-NM i Byrkjelo på 5000 meter, U23! Tru det eller ei; dette er Andreas sin første individuelle medalje – utomhus – i nasjonale meisterskap.

I helga er me spent på meir, mellom anna på Andreas sin tidlegare elev i Gneist Friidrett Friske Viljer (previously PU/FU), Kaj, som forsvarer Gneist sine fargar på storstemne på Brandbu.

**

Meir spenning i Byrkjelo sikra

·         Henrik Irgens Gravdal, som gjekk vidare til finale både på 800 meter og 1500 meter.
·         Jens Larsen Åstveit som gjekk til finale på 1500 meter, U20.
·         Anders Bjørndal som gjekk til finale på 800 meter, U23.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar