søndag 7. april 2013

Los Bloggos

Eg skulle eigentleg skriva noko om 2-mannsstafetten på Skansemyren i dag.

Eg skulle skriva noko om at det var vinter og det snødde (og det tar ikkje slutt; no i kveld er det i tillegg til snø også spinnglatt).

Eg skulle skriva noko om kor kjekt det var å vera publikummar, i alle fall i dag når eg hadde kledd meg godt.

Eg skulle skriva noko om kor umåteleg kjekt det var å sjå Stian Øvergaard Aarvik spurtslå sin hardaste konkurrent, Lars Lunde frå Stord, då han sprang ankeretappen på laget til han og Bjarte Eikanger.

Eg skulle skriva noko om at dette var knallgod trening for både dei aller yngste og for dei noko eldre ungdommane, som Jostein Lie og Geirmund Drivenes, som sporty danna baktroppen.

Eg skulle rett og slett ha skrive alt dette - og meir til.

Men så er det jo alt gjort. Av nokon som held til i same kontorfellesskapet som underteikna - Los Bloggos.

Reportasje frå innsida, både frå KM i terrengløp og frå 2-mansstafetten (og meir til) finst hos bloggen Los Gampos og den finst rett og slett her.

Så får eg heller skriva om noko anna eg, ein annan gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar