søndag 8. februar 2015

Inne-NM - dag 2: Tøffe tider

Eg er glad eg ikkje treng heilt direkte å forhalda meg til Gular og til Marius Vedvik etter søndagens 3000 meter under inne-NM. Marius Vedvik leia absolutt heile løpet. Så kom Tjalve sin Erik Udø Pedersen med ein sterk spurt og var svært nære å ta igjen Vedvik. Eit par meter før mål kom Vedvik over i den banen Pedersen var i - og juryen fann ut at dette var ureglementert. Eg kan vel seia at dersom det hadde vore ein med endå nærare klubbtilhørysle, så hadde eg blitt svært oppbrakt over denne avgjerda.

No ja. Monika Benserud fekk beste Gneist-plasseringa også søndag og var uhyggeleg nære medalje nr. 2. Ho blei nr. 4 i lengde med 5,57, same lengda som bronsevinnaren, men med fem centimeter kortare nest-beste hopp.

Anders Bjørndal var eit stykke frå medaljar i helga, men leverte likevel to svært sterke løp. På 800 meter søndag blei det ny innepers med 1:57,78. Dermed er både ute- og innepersen på 1:57-talet. Til det eventuelt ligg andre opplysningar føre, så styrka også Anders med dette eigen innerekord i Gneist på distansen. (Det er muleg det finst betre tid frå før 1987, men dette gjenstår å få verifisert.) Det blei elles offisielt 10. plass til Anders på distansen.


3000 meter sprang Stian Øvergaard Aarvik og Espen Roll Karlsen habile løp. Stian blei nr. 15 på 8:49,37, medan det blei 20. plass og ny innepers på Espen med 8:55,70.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar