fredag 26. februar 2016

Inne-UM dag 1

I kveld har eg prøvd å forstå meg på ungdommen: eg har sett på X Games på TV 2. Eg har ikkje forstått meg på ungdommen. "Fantastiske prestasjoner", seier kommentatorane. Men eg er av den gammaldagse typen og finn først og fremst fantastiske prestasjonar frå inne-UM i Steinkjer.

Her er ein fin bukett:



Dag 1 gav, så vidt eg har fått med meg: 4 gull, 1 sølv og 1 bronse til Gneist. Det er ein svært sterk start.

Aller mest imponerande var nok dobbeltsigeren på 60 meter hekk i G15. Andreas Haara Bakketun vann GULLET og Pål Haugen Lillefosse sølvet i sin meisterskapsdebut. Og det gjorde dei på uanstendig sterke tider: 7,98 på Andreas og 8,08 på Pål er tider ein ikkje har sett maken til.

GULL 2: Gjert Høie Sjursen på 60 meter hekk i G16, på flott tid: 8,36.

GULL 3: Kristoffer Blücher på 400 meter i G17 på 51,72.

GULL 4: Monika Benserud i tresteg i J20-22 med 12,29.

BRONSEN: Sondre Rinde på 60 meter hekk i G18/19 med 9,19.


Så der, der var Gneist i gang med sine X-Games i Steinkjer - og desse ungdommane forstår eg meg på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar