onsdag 2. desember 2015

Gratulerer og gratulerer

Eg må nesten skriva eit innlegg for å markera kroninga av ein svær sesong for Stian Øvergaard Aarvik. På sjølvaste 1. desember blei Stian teken ut i troppen til EM i terrengløp i Frankrike på Santa Lucia.  Så inn i vårt mørke hus.. stiger med tente lys...

Svære gratulasjonar til Stian!



Og så er det, på denne dagen, nøyaktig 5 år sidan eg skreiv det aller første blogg-innlegget. Dette er nr. 1261. (Min gode kollega Paavo utklassar meg.)

Dei er fordelt slik:

2010 (frå 2.12 og ut året): 27
2011: 285
2012: 324
2013: 267
2014: 155
2015: 203 (med dette)

2012 var altså det store skriveåret, 2014 det store kvileåret. Pausane ser ut til å bli lengre, men pausar kjem gjerne med alderen.

Det har skjedd svært mykje desse fem åra, både med utøvarar og på det organisatoriske nivået. Bloggaren var medlem av styret i Gneist Friidrett då bloggen blei starta opp, og den direkte grunnen til at den kom til var at Gneist i 2010 skifta nettsider, og brått var det slutt på "stort-og-smått"- nettsida som Jostein Lie administrerte i si tid. Det oppstod eit tomrom og bloggen forsøkte fylla det.

I tre år var eg styremedlem i BFG Fana/Bergen, og bloggen blei på ulike vis prega av dette. På utøvarsida blei eg meir oppteken av utøvarar frå 15 år og oppover enn det eg hadde vore tidlegare. Organisatorisk skjedde det jo ting...

Siste ni månadene har eg vore offisiell frifant. Ja, bortsett frå at eg sidan september 2011 har vore trenar og ansvarleg for gjengen som no heiter Friske viljer i Gneist, då, men der er er me alle frifantar.

Og 2016? Den som lever, den får sjå. Og elles får me møtast hist ved bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar