søndag 31. mai 2015

Framolekene søndag

Det aller gjævaste i helga opplevde vel Gneist-delegasjonen som var til vene Treungen og Skuggenatten Opp - ja, den heiter det, toppen i Treungen, Nissedal. (Ja da, eg har ein gong vore til Skuggenatten - utan snjo - og vrikka foten skikkeleg på tur ned.) Motbakkeløpet var også NM dette året, der Stian Øvergaard Aarvik igjen markerte seg, ved å vinna gull i U23-klassen. Dei offisielle resultatlistene let venta på seg, så me får studera dei meir når dei måtte dukka opp.

**

Så til Framolekene dag 4. Først: I den kalde våren me har så var eg mindre til stades på stadion på dette stemnet dette året enn eg har vore sidan 2007. Men eg har då studert resultatlister, og det er sjeldan Gneist har markert seg såpass lite - ikkje minst i breidda som dette året. Så er det nemnt.



Dag 4 startar me med å skriva heim om den nybakte ungdomsmeisteren i mangekamp, Gjert Høie Sjursen. Gjert persa solid på 100 meter - i perfekt medvind. Han hadde 12,28 sist helg i Nittedal. Denne gongen kom han seg heilt ned på 11,85. Litt meir smålåten persing, også det frå Nittedal-helga, blei det i lengde. Med 6,24 blei det to centimeter lengre enn gamlepersen og den gamle klubbrekorden hans i G15.

André Seliussen (G14) sprang 2000 meter i G15. Den vann han på 6:18,30 - noko som betyr at André er kvalifisert på distansen - med solid margin - i G15 til neste års UM i Sandnes.

Anna Evensen persa på 100 meter, til 13,50 - sju hundredelar raskare enn under Opningsstemnet.

Og nykomaren, som eg stadig arbeider med å gjera meg kjent med - også namnet, Rasmuss Wernø, persa solid på sin 100 meter - frå 13,73 under Fanalekene til 13,09 denne gongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar