mandag 17. desember 2012

Sensur i/av Drammen

Det er rolege tider i friidrettsverda. Det hindrar ikkje eit stort engasjement når bloggen fortel at Gneist-utøvarar er sensurerte frå resultatlistene frå inne-UM i Drammenshallen i 2004.

Det som ikkje er blitt fortalt, er kven som sensurerer. Etter nøye granskingar viser det seg at det faktisk er bloggaren som sensurer - ingen andre.

Dette er naturlegvis ganske ufint. Det har ingenting med Gneist å gjera. Det har heller ingenting med Drammen å gjera - eg er mellom dei (få?) som alltid har hatt eit særs godt forhold til hovudstaden i Buskerud. Det har kanskje å gjera med at det innimellom går i surr.

Sjølvsagt er eg skuffa over at ingen spør meg kva "ekstrem-intervall" er for noko - jamfør gårsdagens blogg. Men det er slikt eg får leva med.

Sensur er ikkje bra.

Sensuren er no oppheva. Dette er Gneist-resultata frå inne-UM i Drammen i 2004:

- Espen Liland nr. 6 på 100m, nr. 8 på 60m, nr. 9 i lengde (G15)

- Mats Benserud nr. 5 på 800m (G16)

- Håvard Hasås nr. 1 på 800m, utslegen i forsøket på 100m (G17)

- Morten Benserud nr. 1 på 60m hekk (G18/19)

- Anne Dolvik utslegen i semifinalen på 60m og i  forsøket på 100m (J16)

- Sandra Tennøy nr. 1 i lengde og nr. 3 i høgde (J16)

- Hilde Hovlandsdal nr. 1 i høgde og nr. 6 på 60m hekk (J17)

- Benedikte Liland nr. 1 i lengde og tresteg, nr. 2 i kule og nr. 4 på 60m og 60m hekk (J17)

- Helene Bergås nr. 1 på 800m (J17)


Det var det. No skal eg sensurera vidare (eksamenssensur).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar