søndag 16. desember 2012

67 år - og like blid

Sjå der, der rakk eg det så vidt. Det er i skrivande stund framleis 16. desember og dermed er det framleis på sin plass (i ein halvtime til) å seia "Gratulerer med dagen!" til Idrettslaget Gneist, som har sin 67-årsdag den 16. desember.

No er det langt ifrå nokon pensjonist som finst i IL Gneist - her er det vitalitet over heile linja. Me fokuserer naturleg på friidretten her i denne bloggen, men det er no ein og annan som sparkar ball, som kastar ball og som spring i skogen med kart og kompass og slikt også - for å nemna noko.

Underteikna hadde ekstrem-intervall søndag og var forbi anlegget på Liland heile to gongar. Det ser fint ut, sjølv om bane og hall på Sandsli i dag er meir sentralt enn det gamle Gneist-sentrum på Liland. No ligg det føre planar om ny veg tvers over fotballbanane på Liland, så i så fall må både banar og klubbhus (?) lokaliserast på ny tomt.

Til sist i dag: Eg held "historietime" slik innimellom. Litt innspel får eg, litt veit eg sjølv, men det aller meste er basert på dei resultatlistene som finst elektronisk. Mykje tyder på at det er opptil fleire feil i fasiten her. Håvard Hasås melder at det faktisk var Gneist-utøvarar i inne-UM i Drammen i 2004 (sjå blogginnlegg 21. november). På dei resultatlistene eg har funne, så er - så langt eg kan sjå - i så fall Gneist-utøvarane sensurerte bort. Ikkje bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar