mandag 16. mai 2016

Karabinlekene dag 1 (fredagen)

Eg har køyrt bil - ikkje i ein månad, berre i ei helg. Og eg har vore i vene Nissedal, i bygda der Jan Gunnar Solli vaks opp og der Stian Øvergaard Aarvik faktisk er eit nokolunde kjent namn, i alle fall i visse kretsar, etter Skuggenatten Opp 2015.

I mellomtida, ein heilt annan stad, altså på Fana Stadion, kom stemnesesongen 2016 i gang - med Karabinlekene.

For min eigen del får eg ta det dag-for-dag - slik nokre dagar etter:



Andreas Haara Bakketun er ein av dei som kom solid gang, med 39,29 på 300 meter hekk i G15. Dermed var han nesten halvsekund under Kristoffer Blücher sin klubbrekord frå to år tilbake.

Pål Haugen Lillefosse vann stav på 4,40. Han har vore ein del høgare tidlegare, men dette er faktisk offisiell (eller; "offisiell", det er no ikkje eg som bestemmer, med mindre det er eg som bestemmer) klubbrekord for seniorar i Gneist - utomhus. Den gamle var på 4,20, sett av Erlend Gjøen i 1985 og Kristian Haga i 1989. Pål sine høgare høgder er frå før-senior-alder.

Emma A. Voldsund sette ny klubbrekord i liten ball i J13. Ho kasta så langt som 55,31, over ti meter lengre enn Ingvild Mundal Andersen gjorde for 13 år sidan,

Adele Henriksen sette ny klubbrekord på 2000 meter i J14, då ho sprang på 7:04,92. Ingrid Næss Johansen hadde den gamle, frå 2011, på 7:08,35.

Ingrid Næss Johansen sjølv sette ein gledeleg ny pers på 3000 meter, med 10:39,45, nesten ti sekund under gamlepersen frå sommaren 2013.

André Seliussen knuste sin gamlepers på 3000 meter, då han sprang inn på 9:18,27, tett bak junior-NM- kravet.

Ny pers blei et vel også på Steffen Algrøy Boga på same distanse, etter det eg har i mine notat. Han sprang i mål på 9:50,93.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar